DALMACIJO RODILA SAM TI SINA

moj mejl: renataruda@yahoo.se
stari mejl mi NE radi
ADRIANO,DITE MORA, MASLINE,KAMENA I DRACE

Cili Jadran donija si u svojim ocima sine.
roden:18.8 2003
u 9 i 2 minute
4220g i 52cm
Najlipsi andeo je izabrao bas mene za svoju mamu

moj mejl: renataruda@yahoo.se



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Renata Dragicevic Ruda

Skapa en profillänk



















rodjen 4 220g i 52cm
izlazi sa 3 880g
14 dana 4 300g
23 dana 4 850g
4 sedmice +2 dana 5 430g
5 sedmica+2 dana 5 660g
6 sedmica+3 dana 6 170g
7 sedmica+2 dana 6 410g
2 miseca 6 770g i 63cm
3 mjeseca 7 595g i 67cm
4 miseca 8 260 i 68cm
5 miseci 8 950 i 70,8cm
6 miseci 9 470 i 73,8cm
8 miseci 10 050 i 74cm
9 ipo miseci 10 750 i 76cm
12 miseci 11 355 i 79cm
16 miseci 12,750 i 86cm
18 miseci 13,100 i 87,5cm













































































































































































































































































more~snova

ponedjeljak, 20.10.2008.

Oliverov koncert u Carnegie Hallu,NYC

U sridu, dan prije koncerta, nas tri smo sletile u Ameriku.
Kao sto i predstoji zvizdama docekala nas je limuzina ( ma nije to obicna limuzina vec je skoro po velicini ka pola 37-ice sta vozi na relaciji Trogir-Split).

Limuzina je bas ono tipicna americka, velika u svemu a bome i lipo je iz nje gledat New York u koji smo se uputile( a disu sad sve one poznate face i glavonje nabrojene u Gloriji ? :-) ).

Dan uoci koncerta diravale smo po Sohu, Kinatown i Maloj Italiji i dok smo se na jednoj raskrsnici isprid jednog restorana mislile ocemo naprid, nazad, livo ili desno jedan stariji bracni par nas je gledao ( imale smo sve tri majicu na kojoj pise TROGIR COMPLETELY DIFFRENT i nakon nekog saptanja pitali su nas dal smo bili u Trogiru.

Kad smo rekli da smo mi iz Trogira odusevili su se i rekli da su oni iz Australije a da su prosle godine bili u Trogiru.
Pitali su nas dal zivimo u NYC a kad smo im rekli da ne vec smo iz Skandinavije stigli jucer jer jedan nas pjevac ima koncert u Cornegie Hallu oni su ka iz puske rekli: OLIVER?
Ajmo sta smo seradovali i puvali i na kraju je ispalo da je njihov zet porjeklom iz Korcule i Makarske.
Prosli smo grad uzduz i porpijeko i na kraju smo tili otic do restorana TRIO za koji sam ja priko neta nasla da ga drzi nas covik iz Zadra.
Izludili se, dosle raketanih nogu do tog restorana i kad smo usle unutra konobarica nam je rekla da je to prije bio dalmatinski al da je sad kontinetalni restoran.
Nas tri ka tri zalosne sove sile za sank i narucile tri pive kad odjednom se pojavija neki tip i kad nas je cuja kako kukamo ( bestimamo) prisa je i poceja govorit na nasi. Nakon 10 minuti ispalo je da je to tip JOHNNY-IVAN ciji otac je iz ARBANIJE kod Trogira, mater mu je bracanka a on je prije godine dana dosa iz Kanade u NY.I naravno na spomen Olivera on se nama ( nasa je kome cenaughty ) isa pofalit kako je njegov prijatelj Marko u organizicaiji ovog koncerta i partija posli koncerta.

I tako, od 17 miljuna stanovnika mi nabasale lud na ljude iz Australije koji su odma pogodili da je to Oliver koji ce pivat u Canegie Hallu i na tipa koji je porijeklom iz Trogira i sta je jos smisnije, rodak je sa dosta faca sa mog bloga.Dao nam je svoj CD ( bavi se muzikom) i sljedece lito ce ponovo imat koncert u Puli ( ili Rijeci).
Reklama na koju sam naisla za Oliverov koncert.

Doslo je i dugoocekivano vece sa Oliverom.

Ka prvo, bile smo jedine sa transparentom i svi su nas slikavali.

Evo jedne slike koju sam dobila od zenske iz New Jerseya preko facebooka( hvala Majo wave ).

Pivalo se najvise iz balkona sa drugog kata br 40. Oliver ka Oliver.... bija i osta kralj.
Falile su mi neke pisme ( Nadalina, Arja, Vela Luka) al razumin da covik ima toliko pisama da ne more sve pivat samo po mom gustu i justu. Neznam ocu li uspit okacit ovaj snimak sa youtubea al na njemu sam i ja a snimali su ga sa balkona odma do naseg ( ja sam na snimku livo u 1:35 sekundi i pljescem a bome i urlam na kraju pisme)

Bilo je odlicno i onda sam naravno dosla i do organizatora ovog koncerta i cim sam mu rekla da jel mozemo dobit vip kartu jer smo nas tri dosle iz daleka odma je reka da SVE ZNA JER JE VIDIJA BLOG i da smo naravno da dobrodosle na taj Party.
Otisle smo tamo i u ritmu neke tehno il sadasnje disko muzike smo brojile kostice koje su nas zuljale ( a meni je moj steznik dovuka criva do ispod angini nut).
E da... prisla mi je blogerica iz Kanade ( Toronta- hotmama) koja me je pripoznala a potom i jedna na ovoj festi posli konerta koja se predstavila kao...( zaboravila sam ime) iz Cakovca.
Tip iz jutarnjeg lista me sinja i cak me pita da koja sam ja poznata osoba jer mi facu pozna al nezna odakle a na sam spomen interneta odma je skuzija da me zna sa bloga.

i na kraju slag veceri... dosla sam do Olivera i dok su se neke glavonje sa njim slikavali ja sam se lipo nacrtala iza njih dok su me prije slikavale a potom sam ( nakon sta me neka iz nekog nemam pojma kojeg poslanstva zamolila da se odmaknem jer ovo je kao neka vazna faca koja oce pricat sa Oliverom, nisan sigurna jel to ova isprid mene u sivom il ona sa strane u ocale) ja sam samo rekla da ne razumin ric engleskoglud

Prisla sam Oliveru, predstavila se, rekla odakle smo dosli sta ga je bome dobro iznenadilo i zahvalila mu se za lipu mladost koju nam je poklonija i ulipsa svojim pismama. Da mi je ruku i zafalija se.

Oliver bija i osta jedan i jedini.

- 18:14 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
realan i objektivan pogled jedne mame na svoje dite

Plivanje u najlipsem moru snova zvanom majcinstvo

puno mog malog andela ,moje obitelja i prijatelja a najvise od svega=Ljubav
Sta je more nego ljubav, darivanje, ceznja, beskraj,toplina i nada a ja uzivam u mom
jedinom moru skrivenom u ocima moga diteta.

moj mejl: renataruda@yahoo.se
(stari mejl renataruda@gbgsd.se mi ne radi)


Ljubav je jezik koji sljepi može vidjeti, a gluhi čuti. (Twain M.)

2005
Novo jutro
Moja prijateljica-najbolje stvorenje na zemlji
Prije 2 godine
Moj sin
Sritna sam
Budi dobar i vratt ce ti se
Andeli medu nama
Ime
Moje dite u molitvi
Moje brkato dite
Hajdukovac
Pitam se
Bozicni poklon
Prvi Bozic u kravati
Blagoslovljen Bozic
Rodenje
Prvi pogled u zivot
Nova mala obitelj
Najlipsi cvitic i mama-mafija
Zapalimo svicu
Spavanje u skafetinu
u godini koja nam dolazi...





Volim te jer si mi dao ljubav.
Volim ljubav jer mi te je ona dala.

2006
Prestanak dojenja
Slicnost
Adrianova soba i prvi krevet
Prva cura Leona
Prva setnja
Prvo kupanje
Prvo zajednicko kupanje sa tatom
Prvo cjepljenje
Prva voznja hitnom
Bolje nam je
Moje dite je poklon i blagoslov od Boga
Prvi put u skolskoj klupi
Neki novi klinci
Adrian pjeva mami
Fibra i vodene kozice
Roditeljski sastanci
U marami
U Tunisu
Prvi put Dalmacija 1
Prvi put Dalmacija 2
Prva dohrana i hranjenje
Adrianova teta Daniela
Na satucitanja bajke za bebe
Midsommar-sredina lita 26.6
Sritno vam Valentinovo
Lito, srpanj,Trogir
Kako sam prohodao
More nase plavo
Adrian i dida Jan
Nasa tradicija cetvrtkom
Adrian i baka Maj Gun
Adrianovi pravi mufinse
Andeli spavaju
Kad su bebe najslade?
U tudim cipelama
U jednom cudnom restoranu
Cvit u cvicu
U setnji universeumom
Tatin mali vozac
Mamin veliki pomagac
Kakav dida takav sin i unuk
Scena iz wc-a
Dorucak je serviran
Sminka od 24 sata
Ajmo nesto popit
Prijatelj David i Adrian
Iz setnje
Buduci tata i zet za 5
Tatin izgled i mamini geni
Jasminka rodila Dinu, Sandra trudna
Ozdravija i pravi dispete materi
Adrian pravi tortu za baku
Rodila se Maria
Krstarenje do Norveske
Nasa prijateljica indijanka
Sunca nam dajte
Stiglo je proljece
U vikendici kod dida Jana
Midsommar i vjencanje
Angelina u posjeti Adrianu
Sampanjac za dorucak
Izlet do norveske granice
u kaubojskom stilu
Lito l-dio


























































































































































































http://staticblog.hi-pi.com/images/gabaris/island/mn-colone-0.gif